Kuģu un degvielas kolekcija

“Iztēloties to,” es teicu, lai nesen paziņa, vienlaikus apsverot jaunas un daudzveidīgas kuģu piedziņas stratēģijas. Es runāju par jaunu stratēģiju, lai izmantotu H2 kā degvielu, lai palaistu turbīnu ģenerators reaktīvo dzinējspēku. Ļaujiet man īsi aprakstīt to, kas man ir prātā šeit, ja es varētu.

Es ierosinu caurule vai tunelis pabijuši uz kuģa korpusa labi vai tuvu ūdens līnijas, kur visvairāk turbulentas plūsmas ir pret šo korpusu. Trauksmains viļņveidīgi ūdens varētu pāriet mēģenē, kur varētu būt centrs gabals savācot H2 kā ārpus caurules pārvietoti ļoti ātri kratot un darba gandrīz kā centrifūgā. Tas varētu izraisīt smagākas ūdens, lai pārvietotos uz āru, kas ļauj vairāk gāzveida H2, kas jau bija atdalīts no skābekļa molekulas, kas jāsavāc centrā. Citu stratēģijas frekvenču manipulācijas, lai palīdzētu palielināt varbūtību de-līmēšanai uz H2 ar skābekli, mēs varētu iegūt ievērojamu daudzumu H2 izmantot kā kurināmo.

Lieko ūdeni joprojām būtu pārvietojas samērā augsto ātrumu un būtu spiesti tukšumā telpu šķidrumu dinamikas modelēšanas tikai kuģa pakaļgalā kuģa. Aizpildot šo telpu ar transmisiju ūdeni, tas ļautu daudz modernāks plūsmas ļauj kuģim, lai palielinātu ātrumu. Tā kā mēs varētu veikt prom daži turbulentu plūsmu priekšā kuģa, tas palīdzētu arī tas plūst caur ūdeni ātrāk, arī palielinot ātrumu. Caur šo procesu, mēs būtu vākšana H2 kā degvielu, un tādēļ mēs nebūtu nepieciešams tik daudz degvielas ietilpība glabāšanai.

daudzējādā ziņā to var uzskatīt par tīru enerģiju vilces transportlīdzekli. Raksturojot to, es aicinu to a; kuģis jūras ūdens kavitācija transmisiju ar H2 degvielas vākšanu par reaktīvo dzinēju stratēģiju. Kāpēc man liek domāt tas Jums uzdot? Jo pie virsmas okeāna kā ūdens ļauj brīvs no tās ūdeņraža atomiem, ir daudz lielāka procentuālā attiecība H2 nekā citur, tas ir bez darbības veikšanai. Kāpēc ne palīdzēt dabisko procesu, kā arī izmantojot priekšu impulsu kuģa un viļņi izveidots kā kuģa iet caur šo vidē (jūras ūdens).

Cik grūti būtu tas, lai pārbaudītu to? Tas var aizņemt vairākas pārsūtīšanu, zīmējumus un daži lieljaudas testēšanu. Tas varētu ilgt gadiem attīstībā, vai vismaz puse ilgi radītu efektīvu prototipa modelim samazinātā mērogā. Neraugoties uz to, es uzskatu, šāda veida tehniku ​​un stratēģiju, ir viens veids, kā risināt problēmu, degvielas trūkumu ASV karakuģiem, nemaz nerunājot pazeminot izmaksas mūsu flotes. Tas varētu arī palīdzēt kuģniecības nozari, luksusa jahtas un citas jūras kuģus. Lūdzu, uzskata, ka tas viss un domā par to.